F-Secure DeepGuardin estäessä Asterin nettiasennuksen,
ota DeepGuard pois käytöstä ja lataa & asenna Asteri uudestaan
F-Secure DeepGuardin ilmoitus Asterista on false-positive.
Alkoi ilmenemään to 28.9.
Jos saatte ao. ilmoituksen Asterista, ilmoittakaa meille (antti@atsoft.fi) niin pyydämme F-Securea sallimaan Asterin.
F-Securen URL -raportointilomake
Windows ei voi käyttää määrittyä laitetta, polku tai tiedostoa, sinulla ei ehkä ole tarvittavia käyttöoikeuksia
Tulee, kun koneen virustorjunta on asettanut Asteri päivityksen karanteeniin, esim. F-Secure DeepGuard. Vapauta DeepGuardin asetuksista Asteri karanteenista ja suorita koneellasi oleva Asteri paketti uudestaan.
F-Securen tukipuhelin 09 2520 5050 (ma-pe 8-18).
Jos Asteria ladattaessa DeepGuard varoittaa Asterista:
Ilmoitukseen pitää painaa Tiedot ja sieltä Tapahtumat-listasta sitten valita oikeasta reunasta "Salli" ja sitten käydä täsmälleen se samanniminen tiedosto uudelleen suorittamassa.
Uutta kertaa ei voinut ladata wkpaiv.exeä, kun tuli taas eri nimelle ja estyi (wkpaiv(2).exe, wkpaiv(3).exe, jne.
F-Secure Protection Sevice saattaa ilmoittaa Asterin olevan haitallinen
sovellus.
Sovellus estetty
DeepGuard on estänyt tietokoneessa olevan haitallisen sovelluksen:
Sovellus oletus.exe
Syy: Haitallinen Sovellus
Napsauta: muuta sovellusoikeuksia / ok / lataa Asteri uudestaan
Asteria yli 25 vuotta tehneenä voimme iloksemme kertoa Asterin olevan hyödyllinen sovellus.