Technical error -pulma, ResponseCode 26

    Technical error -pulma, ResponseCode 32 = Varmenne on vanhentunut (oli vanhentunut jo voimassolupäivänä)

    Syy

    Pulmailmoitus tarkoittaa, että varmenteen kanssa on ongelma, joka ratkeaa ottamalla yhteyttä pankkiin

    Ratkaisu

    Ota yhteyttä pankkiin ja pyydä, että he laittavat varmenteen uudelleen ensinoudettavaksi.

    Sitten nouda varmenne Asteri Monipankilla.

    Lopuksi tarkista mmc/certmgr:llä, että Henkilökohtaiset-säilössä on ko. asiakkaan ko. pankin varmenne vain kertaalleen.

    Tarvittaessa poista niistä vanhempi, toimimaton varmenne.

    Ehkä tarvitset myös toimivan varmenteen sormenjäljen, jonka saat kun napsautat varmenteen auki ja menet Tiedot-välilehdelle alimpaan tietoon eli Allekirjoitukseen. Kopioi se Asteri Monipankin Asiakastiedot-välilehdelle Sormenjälki-sarakkeeseen.

    Error code table

    The response code is given by the bank to indicate the result of the requested operation. The codes are:
    00 OK.
    01 Pending. not used
    02 SOAP signature error. signature verification failed
    03 SOAP signature error. certificate not valid for this id
    04 SOAP signature error. certificate not valid
    05 Operation unknown.
    06 Operation is restricted.
    07 SenderID not found.
    08 SenderID locked.
    09 Contract locked.
    10 SenderID outdated
    11 Contract outdated
    12 Schema validation failed.
    13 CustomerID not found.
    14 CustomerID locked.
    15 CustomerID outdated.
    16 Product contract outdated.
    17 Product contract locked.
    18 Content digital signature not valid.
    19 Content certificate not valid.
    20 Content type not valid.
    21 Deflate error.
    22 Decrypt error.
    23 Content processing error.
    24 Content not found.
    25 Content not allowed.
    26 Technical error.
    27 Cannot be deleted.
    28 [not used] not used
    29 Invalid parameters.
    30 Authentication failed.
    31 Duplicate message rejected. SOAP.Body.RequestHeader.SenderId + SOAP.Body.ReqhestHeader.RequestId
    32 General error = varmenne on jo vanhentunut (esim. jos noudat varmennetta sen viimeisenä voimassaolopäivänä, se voi olla jo vanhentunut)
    32 Duplicate application request rejected. (In certificate download:´GENERAL ERROR)
    33 Error in customer information See name in Error text
    34 Contract not found / error in MAC value
    35 Authorization failed
    36 Technical error, contact bank helpdesk
    


    Sivu on kirjoitettu Asteri ohjelman käyttäjälle ohjeeksi ja yleiseksi hyödyksi.
    Asteri ohjelmiin liittyvissä asioissa voitte lähettää palautetta suoraan Atsoftiin tällä lomakkeella.
    Oli hyötyä
    ei ollut hyötyä

    Nimi:
    Yritys:
    eMail:
    Kirjoita viestisi tähän, luemme jokaisen viestin:


    Kansilehti | Esitteet | Ylläpitosopimus | Hinnasto | Kurssit | Etätuki | Tilauslomakkeet
    Tukisivut | Keskustelu | Uusimmat muutokset | Vuosipäivitykset | Yhteystiedot | Linkit | Palaute

    Hae Atsoftin sivuilta:
    Atsoft Oy Mäkinen | yhteystiedot | puh (09)350 7530 | atsoft@atsoft.fi
    Sivua päivitetty 26.9.2018 / mm