Content not found -pulma, ResponseCode 24

    Syy

    Content not found -pulma on suomeksi "sisältöä ei löydy". Pulma tulee Sinulla jo Asiakastiedot-taulukossa, kun ohjelma etsii Sinulle sallitut Nordean aineistotyypit. Jotenkin tilanne viittaisi siihen, että pankki ei ole edes aktivoinut sopimuksenne mukaisia aineistotyyppejä käyttöön.

    Ratkaisu

    Ota yhteyttä pankkiin ja pyydä, että he aktivoivat sopimuksen mukaiset tyypit


    Sivu on kirjoitettu Asteri ohjelman käyttäjälle ohjeeksi ja yleiseksi hyödyksi.
    Asteri ohjelmiin liittyvissä asioissa voitte lähettää palautetta suoraan Atsoftiin tällä lomakkeella.
    Oli hyötyä
    ei ollut hyötyä

    Nimi:
    Yritys:
    eMail:
    Kirjoita viestisi tähän, luemme jokaisen viestin:


    Kansilehti | Esitteet | Ylläpitosopimus | Hinnasto | Kurssit | Etätuki | Tilauslomakkeet
    Tukisivut | Keskustelu | Uusimmat muutokset | Vuosipäivitykset | Yhteystiedot | Linkit | Palaute

    Hae Atsoftin sivuilta:
    Atsoft Oy Mäkinen | yhteystiedot | puh (09)350 7530 | atsoft@atsoft.fi
    Sivua päivitetty 3.10.2018 / mm (jm)