Certificate revoked (from client) -pulma

    Syy

    Pulmailmoitus tarkoittaa, että varmenne on revokoitu eli suljettu pankissa jostain syystä.

    Ehkä olet itse pyytänyt sulkemista, kun olet epäillyt väärinkäytöstä.

    Taikka varmenne on suljettu muusta syystä.

    Ratkaisu

    Ota yhteyttä pankkiin ja pyydä, että he laittavat varmenteen uudelleen ensinoudettavaksi.

    Sitten nouda varmenne Asteri Monipankilla.

    Lopuksi tarkista mmc/certmgr:llä, että Henkilökohtaiset-säilössä on ko. asiakkaan ko. pankin varmenne vain kertaalleen.

    Tarvittaessa poista niistä vanhempi, toimimaton varmenne.

    Ehkä tarvitset myös toimivan varmenteen sormenjäljen, jonka saat kun napsautat varmenteen auki ja menet Tiedot-välilehdelle alimpaan tietoon eli Allekirjoitukseen. Kopioi se Asteri Monipankin Asiakastiedot-välilehdelle Sormenjälki-sarakkeeseen.


    Sivu on kirjoitettu Asteri ohjelman käyttäjälle ohjeeksi ja yleiseksi hyödyksi.
    Asteri ohjelmiin liittyvissä asioissa voitte lähettää palautetta suoraan Atsoftiin tällä lomakkeella.
    Oli hyötyä
    ei ollut hyötyä

    Nimi:
    Yritys:
    eMail:
    Kirjoita viestisi tähän, luemme jokaisen viestin:


    Kansilehti | Esitteet | Ylläpitosopimus | Hinnasto | Kurssit | Etätuki | Tilauslomakkeet
    Tukisivut | Keskustelu | Uusimmat muutokset | Vuosipäivitykset | Yhteystiedot | Linkit | Palaute

    Hae Atsoftin sivuilta:
    Atsoft Oy Mäkinen | yhteystiedot | puh (09)350 7530 | atsoft@atsoft.fi
    Sivua päivitetty 20.2.2020 / aj