Saapuva sanoma allekirjoitettiin käyttämällä tunnussanomaa, joka ei ollut sama kuin se jolla runko salattiin.

    Päivitä ohjelma iltapäivällä klo 14:10 julkaistuun versioon 9.9.2020/2, jonka jälkeen Samlink-pankit (Aktia, SHB, POP, Sp, OmaSp) toimivat, eivätkä herjaa:

    "Saapuva sanoma allekirjoitettiin käyttämällä tunnussanomaa, joka ei ollut sama kuin se jolla runko salattiin. Tätä ei odotettu"
    The incoming message was signed with a token which was different from what used to encrypt the body. This was not expected.
    Päivitä ohjelma versioon 18.12.2019 tai uudempaan (päivityslinkki), niin liikennöinti onnistuu taas OP:hen.

    Pankin palveluvarmenne
    Palveluvarmenne on pankin varmenne, jota pankit päivittävät vaihtelevina ajankohtina.
    Palveluvarmenteen päivitys vaihtelee pankeittain.
       Nordea ja OP:
          Palveluvarmenne löytyy pankin vastaussanomasta, vaatii päivityksen Monipankkiin
       Aktia/Säästöpankki/Paikallisosuuspankki/Handelsbanken:
          Palveluvarmenne löytyy pankin vastaussanomasta, vaatii päivityksen Monipankkiin
       Danske Bank:
          ? (tod.näk.vaatii ohjelmapäivityksen, 4K juurivarmenne ei tuettu)
    Jos pankin palveluvarmenne vanhenee, sovellus antaa aineistojen lähetyksen tai noudon yhteydessä virheilmoituksen:
       Saapuva sanoma allekirjoitettiin käyttämällä tunnussanomaa, joka ei ollut sama kuin se jolla runko salattiin. Tätä ei odotettu
       The incoming message was signed with a token which was different from what used to encrypt the body. This was not expected.


    Muusta Asteri-ohjelmasta lähetettäessä tai noudettaessa tulee pulma

    "Saapuva sanoma allekirjoitettiin varmenteella, joka oli eri kuin se, jolla runko salattiin."

    Ratkaisu

    Laita rasti kohtaan

    "Yrityksellä ei ole monipankissa omaa asiakasvarmennetta, joten käytä varmennetta, joka löytyy (esim. tili- ja isännöintitoimiston) Y-tunnuksella"

    ja syötä tekstikenttään tili- ja isännöintitoimiston Y-tunnus sellaisena kuin se on Asteri Monipankin Asiakastiedot-välilehdellä.


    Sivu on kirjoitettu Asteri ohjelman käyttäjälle ohjeeksi ja yleiseksi hyödyksi.
    Asteri ohjelmiin liittyvissä asioissa voitte lähettää palautetta suoraan Atsoftiin tällä lomakkeella.
    Oli hyötyä
    ei ollut hyötyä

    Nimi:
    Yritys:
    eMail:
    Kirjoita viestisi tähän, luemme jokaisen viestin:


    Kansilehti | Esitteet | Ylläpitosopimus | Hinnasto | Kurssit | Etätuki | Tilauslomakkeet
    Tukisivut | Keskustelu | Uusimmat muutokset | Vuosipäivitykset | Yhteystiedot | Linkit | Palaute

    Hae Atsoftin sivuilta:
    Atsoft Oy Mäkinen | yhteystiedot | puh (09)350 7530 | atsoft@atsoft.fi
    Sivua päivitetty 9.9.2020 / aj